Fredag ja.

Efter att ha jobbat, ätit wokade grönsaker med scampi, sovit middag och surfat dator så väntar jag nu på att börja jobba igen 23 noll noll. Imorgon ska jag jobba 9-14 och sen hjälpa Helene med att finna något snyggt till kvällen och jag ska försöka att inte handla något. Yeah right. Sen jobbar jag natten och hela kvällen på söndag. Helgen spikad!
 
Nästa vecka på torsdag går den första looken/fotosession/frisyren av stapel till frisörtävlingen. Jag ska fota själv en massa och ni ska få se jag lovar. Det behövs tre frisyrer, tre bilder och tre olika uppsättningar. Det här är inget jag har höga tankar om alls (tro mig, dom som vinner lägger ner tusen timmar och tusentals kroner på sina projekt) men det är kul att ha ett projekt som jag kan lägga ner tid på och att det är något jag gillar att göra. Så allt här på bloggen inte handlar om mina arbetstider och hur trött jag är på dom hehe.
 
Nu har min rosa färg börjat bli lite dassig så på söndag blir det påfyllning yehay.
En ego och inte dassig bild på mig och mitt hår.
 
 

Kommentarer
Postat av: Petra

Fina du :)

Svar: Och du :)
Soffling

2012-09-29 @ 09:53:51
URL: http://pbjelke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0