Nu blir jag ensam..

Om en timme aker Elin ivag utan mig for att kora ett surfcamp fran Byron till Sydney. Sa i en hel vecka ska jag tuffa runt sjalv! Eller ja, jag och tva killar drar till Byron Bay imorgon sa det ska nog ga bra.

I forrigar var jag och Elin (tillsammans med fyra engelsman) pa Green Day konsert!! Och mina vanner, alskade och alskare, det var helt klart topp tre av dom basta konerter jag nagonsin beskadat!!

Varmen borjar ta kal pa oss, 36+ igar och det vantas bli varre. Nu ar den australienska sommaren igang!
I borjan pa Januari ar det bestamt att vi drar till en farm utanfor Noosa dar vi ska jobba med hastar (det ar Elin som fatt valja) och aven jobba i deras tradgard. Dar lar vall jag hamna eftersom jag aldrig ridit i hela mitt liv.

Snart ar det jul!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej S-Fian! Visst är vi DUKTIGA på att kommentera? :) Men bara så du vet så läser vi det du skriver, men du måste skriva oftare! Sådeså! Puss och kram /Sara

2009-12-14 @ 23:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0