Still goes Byron.

Och ja, jag ar fortfarande har. Men nu har jag fatt sallskap av mina nollattor Malin och Elin. Imorgon ar det en ny tatuering som ska ristas in och Elin ska gora sin tunga piercad. Malin som fortfarande ar oskuld i alla omraden (inte ens hal i oronen) och vi forsoker overtala henne till att go wild n crazy. Ikvall kommer varan van Marion hit over en natt bara for att gora Byron med oss en sista gang innan vi skiljs at.

Veckan ar nagorlunda planerad. Eller rattare sagt, vi vet att vi ska vara har till den 26e och sen dra till Brisbane over nyar (Vi alskar Brisbane!!). Letar fortfarande efter kottbullar och lax. Nagra ideer? (nej petra Brisbanes IKEA ar for langt bort). Om ni skulle fa ett infall att skicka minsta julklapp sa hor av er till mitt nr.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Malinmalle

Hej sofia, jag har en ny blogg! Saknar dig här i kylan! poosss och kraauum

2009-12-22 @ 19:07:50
URL: http://malinlexvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0