We like it.

Da hamnade jag i Byron Bay med en massa engelsman. Dagarna ar fyllda med surfing, cykling, longboard, utekvallar och en massa somn for att kunna borja om igen. Idag har jag piercat om min tunga och ikvall ar det sangria-night pa hostelet.

Elin ar fortfarande pa surfcamp men hon och Malin kommer till mig pa fredag och vi har bestamt oss for att fira julen har i Byron. Forsoker ivrigt fa tag pa en nagorlunda "svensk" restaurang till jul men det ar hopplost. Jag vill ha kottbullar och lax!! Gud nade om jag maste ata pizza eller subway. Da svalter jag hellre.

Mitt har (som jag fargade gul/rott/orange innan jag for) har antligen borjat anta en blond ton sa nu kanske det ar dags att trada fram pa facebook da jag inte langre ser ut som en solblekt morot. Ett album kommer.

Xavier rudd - Come let go (bara for att pa ett ungefar beskriva stamningen har)

Thank you!


Kommentarer
Postat av: Petra

Men Sofia! Åk till Brisbane och gå på IKEA! :) Där finns köttbullar, lax och sill som man kan köpa med sig :)

2009-12-16 @ 08:22:30
URL: http://pbjelke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0