Inatt, inatt!

Inatt 23:50 landar jag i Förde och där kommer jag att bli kvar! Moa och Petra har fixat lägenhet och jag har en skrubb helt för mig själv och utan fönster, hahaha. Till helgen fyller Hugo och Terje år så vi ska ha dubbelfirande på Fördehotell. Jag saknar den där sketna fårbyn med alldelens för mycket regn och alldelens för lite svenskar.

Jag har ju såklart planerat in resor till Kiruna. Jag har blivit hittvingad till festivalen, midsommar, Hanna och Ericas födelsedag, PDOL, Malins födelsedag, Min födelsedag, kanelbulledagen osv osv
Så man kan sägat att flytten till Förde blir mer som ett långvarigt besök eftersom jag måste komma hem hela tiden.

Tack alla björkar för i helgen. Roligare efterkaka kunde inte hittas. Fjällen är toppen som alltid.
Malin har hjälpt till och skapat hela den här fantastiska kirunaveckan åt mig och jag sitter och rullar tummarna i norge tills du dyker upp. Alla är välkomna! Komsi, komsi!!

Sista svenska inlägget från den svenska sidan. Tjohej allaihopa!

Kommentarer
Postat av: syster

ÖH! du har glömt ett resmål!!!!

2010-05-04 @ 19:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0