Wounderbaum!

Jag jobbar min väg upp till Kiruna där en vecka spenderades först i Åre och nu tre dagar i Pite.

Min supergrymma Hannah Montana gjorde min årevecka till den absolut bästa och inte är jag förvånad. Vi gjorde det vi råkar vara bäst på att göra tillsammans och gör man det varje dag så kan man inte ha det annat än fantastiskt!
Tack olympiagården för att du är ett så bra hus. Tack timmerstugan, broken, wersens, granen, dahlboms och självfallet bygget för att bra musik spelas, übergrym personal som underhåller och för att man inte behöver göra en muntlig beställning för folk vet vad man vill ha ändå. Tack för att ni hjälpte till med minttun, för att korvmackor är bäst och för att ni alltid gör allting så jävla bra!

Här i Pite är vi nu. Blev kidnappad i Boden av Jerry så nu är sommartrion tillbaka i Connys lägenhet med för mycket vin och faktiskt för lite singstar. Men sjunger gör vi ändå och ikväll är det Winter Pride Festival på Stads så underhållning av högsta grad kommer att serveras i glittrande platåskor och håriga peruker.

Imorgon kommer jag hem och den 28e lämnar jag landet igen för att flytta till norge på obestämd tid.

Idag, imorgon, nästa år. Jaja.

Kommentarer
Postat av: Petra Bjelke

Obestämd tid.. I like it! :)

2010-04-18 @ 11:36:32
URL: http://pbjelke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0