Stolt.

Så nu när ens namn har hamnat på salongen, betyder det att man blir här ett tag? Ja!
Feeling pretty proud. Det är ett bra gäng som jobbar här.
Gillar att mamma och pappa hamnade med på bilden hö hö
 
Såå... torsdag är lika med dubbeljobb, fredag lika med jobb på dagen och fri på kvällen och lördag lika med jobb på salongen och arty party på kvällen. Jag och Petra flyttar våran lördagsdate till fredag så hon får sova middag innan festen. Imorrn ska jag handla in ramar och sen ska jag berätta varför. Spännande haaa?
 
 

Kommentarer
Postat av: miss A

fetgilla! grym du är min sockertopp

Svar: :) DU är grym!
Soffling

2012-08-30 @ 21:35:31
Postat av: Susanne

Eg kjem og farge håret i haust, hold av ein time te meg!;)

Svar: Yes I will!
Soffling

2012-09-01 @ 23:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0