Sunday do.

Jaha den här veckan gick ju inte lite fort.
Igår steg jag upp vid tolv tiden och åkte på lunchdate i vanlig ordning med Petra och den här gången fick Magnus också följa med. Vi har snart plöjt igenom hela Fördes café utbud. Jag provade en massa kläder bara för att plåga mig själv med mitt köpstopp och la undan en tröja t.o.m. men den ska jag inte köpa!!
Sen åkte jag och Geir till Eirik och Torhild där jag tjänade lite snabba cash på två herrklippningar. Very good till en som måste leva på snyltning fram till 3 september. Åkte hem, sov, åt två mackor och jobbade 23 till fem.
Söndag alltså. Äta, träna, jobba punkt
 
Jag har sån himla lust att börja hobbysnusa. Jävligt fel land att välja för det, 82 spänn för en snusdosa är sjukt. Och ännu mer fel att börja med det när man är som fattigast. Vi får lägga det på is en stund.
 
High five på den.

Den här bilden har Sidsel taggat mig i som hon fann på en plats nånstans för ett tag sen!
Hon har en lika kul blogg som jag :)
http://skyrud.blogspot.no/
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0