Sista natten med Fröken Helene

Igår var sista natten jag och Helene jobbade tillsammans för hon slutar sen den apan.
Så jag passade på att ta bilder där 1. Helene leker Percey Nilegård 2. jag äter en sjukt osunn macka och orkade bara halva 3. Helene leker med godis och 4. ploppar en finne och sen 5. står hon och är ledsen (det tog en stund innan vi fick till det) för att jag ska gå. Vi var det bästa nattvaktsteamet så jag blir lite ledsen i ögat. Sen kom jag på att jag hade semester när jag slutade och blev genast väldigt glad!!! Yay!!!
Laddar ner musik till ipoden och väntar på att vi ska få åka iväg. Halv nio går bussen.
P.s Geir har gratis wifi under Roskilde så ja, det blir en hel del inlägg live därifrån!
Puss och kram och laters aligators
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0