Tjugoförsta i elfte.

Jag går omkring och förnekar slemmet och rethostan i halsen samtidigt som jag trycker i mig sjuttio koppar te med honung. Det funkar.
Igår åt jag, Conny och hans kollega Linda middag på Torget och drack champagneshots på Naglo. Visste inte ens att det var möjligt men hej det var gott.
Så idag var jag fyra timmar i skolan och har hängt hemma med mitt lilla halsbesvär och ska tokvila för imorgon kommer cutiepie aka Malin!! Jippie!! 3 dagar till SHM, så jeeevla bra.
 
 
1. Conny glad med oreoshake.
2. Examen countdown.
3. Lämnade godis till mer behövande.
4. Såhär klipper man inte i Förde.
5. Conny gör hemmalagad mousse och jag hamnar i dessert koma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0