Energi 1 2 3

Men för en dag. Nu ska ni få höra.
 
Vaknade till väckarklockan halv åtta efter fyra timmars sömn och på en gång slogs någon typ av uppsparad energimotor igång (mer av sånt tack!) som fick mig att äta frukost och gå till jobbet. 
Haft kunder i sträck hela dagen (varav en var ombre färgning, very happy) och gjort att tröttheten inte tog över. Geir hämtade mig helt oplanerat från jobbet klockan fyra (älskar) och vi åkte hem. Direkt satte jag igång med att laga matlådor till imorgon plus fredag, åt fem knäckebröd, raggade modeller till min BAA examen, tog på träningskläder och åkte till gymmet.
 
Jag provade på en ny typ av intervallträning som var fantastisk: uppvärmning 10min på valfri nivå, Börja sen på nivå 9 och kör 45sek, hoppa av bandet 15sek och höj samtidigt två steg (9,2) och fortsätt så tills det totalt gått 30min. Väldigt effektivt och väldigt kul. På riktigt.
 
Sen duscha, dricka proteinshake och åka direkt till Tigi kurs på sunnfjord hotell.
3 timmar senare och fullmatad med inspo sitter jag nu i soffan och går fortfarande på sparad energi. 
Jag-måste-sova.
Imorgon är det på igen med jobb 9-17, min första uppsättning till tävlingen inkl. fotografering, personalmöte på Best och sen jobba kvällen 19-23. Lord have mercy.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0