Första oktober. Måndag.

På måndagar har jag alltid garanterat ledigt på kvällen. Det är min heliga dag och jag försöker göra det mesta för att inte byta bort den. Så jag lyckas alltid blogga på måndagar!
Min tidiga vecka på salongen så idag slutade jag fyra och skyndade mig bort till Puls för att delta i 45min spinning. Helt okej. Gick sen till Bunnpris och handlade mat och när jag kom hem lagade jag mat. Fetaost-vitlök-chili biffar med en jevligt nice side salad. Så nu är jag mätt, kollar i min nya tidning som jag också köpt, ska snart kolla några avsnitt true blood och lägga mig tidigt. Geir har snart tenta så han hänger i skolan. 
 
Första oktober alltså och det är officiellt höst. Min bästa årstid. För exakt ett år sen på dagen så var jag på konsert på grönan med Simon, Michel och Tina. Jag var astrött och kollade bara halva och jag kommer inte ens ihåg vilka det var. Något svensk-komunist-80tals band. 
Åh jag är sugen på konsert snart. The Killers ska ut på turné och jag ska tamejfan få tag i biljetter!
 
 
Dated one year ago at Grönan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0