Jepsipepsi.

Det är skönt att kunna blogga från telefonen dagar som denna när man jobbar tretton timmar och inte har dator. Den lilla nackdelen är att det blir en del felstavningar med mina korvfingrar (hej thuesday?!) och jag ber om ursäkt för förti rader med obegripliga bokstavskombinationer. Yes.

Jag har blivit erbjuden ledigt fredag, lördag natt och det kunde jag bara inte säga nej till! Det är mest kroppen som protesterar den här veckan så tack Tuva! Jobbar fortfarande på salongen fredag, lördag och sen Best på söndag. Men ändå! Vad ska jag finna på med all den fritiden woho!
17 dagar till Sthlm, 24 dagar till birthday bash, 33 dagar utan alkohol, 31 jobbdagar i rad och snart sex veckor med chill i skolan! Ahhh.

Very nice workshoes:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0