Alltid måndag.

Oj så utskiten jag känner mig efter en helg i Bergen. Puh! Inte riktigt helt återställd så ni får vänta på ett separat inlägg.
 
Har precis ätit nudlar med tonfisk (ett litet bevis på vår ekonomi den här månaden haha) och äter just nu glass och kollar Storage Wars. Har även sovit middag en timme och ska snart läggas i sängen för att kolla nya Tim Burton filmen. Är inte han kanske top ten av awesome people?
Jag har fått med hela jobbet på en detox så på onsdag kör vi igen. Dags för refill av energi. Vågar jag säga att jag har ett vad med mig själv att hålla på den fram till stockholm? Ja det vågar jag.
 
Flugperioden är snart över och det märks för nu flyttar spindlarna in och äter upp flugorna. Inte mig emot. Spindlar är okej.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0