Lördag ja.

Åh jag har precis sovit tre och en halv timme, heaven.
 
Fick ett sms av kära Conny imorse att det är 28 dagar kvar innan jag kommer till sthlm. Jag längtar dit så mycket nu att ni anar inte! Eller ja, mest till skolan, vänner, lediga långhelger (fre,lör,sön), sushi, Torget, shopping!! gahhh!! och allt annat som hör huvudstaden till.
Vi har en lite grej planerat han och jag. Lördagen 27 oktober möter han mig på flygplatsen och sen på kvällen ska vi äta på Torget i varsin outfit vi köpt till varandra. Hur kul?! Conny är färdig med min och nu håller jag pa att köpa in det sista till han. Fast idag när jag, Helene och Thale (som hakade på torts att hon jobbar natt) gick en tur på stan så slutade det med en tirsa och långärmad till mig. Hehe...
 
Imorgon fick jag byta mitt skift från 17-24 till 11-17 istället! Jag blir så lycklig när folk ställer upp med sånt. Det betyder att jag får en fri kväll (dom är sällsynta) och kan lägga mig i tid för att vakna utvilad på måndag, åhhhhh.
 
Petra kommer snart hem, på tisdag, från sin låååånga semester. Det är på tiden, jag behöver svenskt sällskap!!
 
Just nu: Jag dricker yogi te och äter knäckebröd, Geir är på fest. Bra kontrast. Snart jobba, laters!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0