Måndag igen.

Åh gud vad jag älskar måndagskvällar! Då är jag alltid ledig!
Från och med tisdag nästa vecka jobbar jag varje dag fram tills jag reser till stockholm. Så nästa lediga dag blir alltså söndagen 28 oktober. Måste få ihop så många extra timmar jag kan på Best så jag slipper en fattig decembermånad.
Köpte en ny detoxkur i lördags som jag börjar med på onsdag och förlänger då med den jag redan håller på med. Det är mycket tack vare den som jag har energi och ork att jobba!
 
Men nu kan jag släppa på den roliga nyheten som äntligen gått i lås. Jag ska delta i NM i frisör 2013 och kategorin lärling. Har fixat modell och fotograf så mitt i allt jobbande ska jag även syssla med det här projektet! Och det kommer bli fantastiskt kul!
 

Kommentarer
Postat av: Elin

HEJJA DIG!!

Svar: :D
Soffling

2012-09-24 @ 20:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0