Text, två tummar upp.

Eh jag har råkat göra det igen. Skrev upp mig att jobba extra nästa fredag, lördag, söndag vilket betyder att (med start från i måndags) jag har 26 härliga arbetsdagar framför mig där 13 av dom är dubbelskift. Som idag, jobbat 10-17 börjar nu 23-04 och börjar igen imorgon 09-14. Hjääääälp. 
Och så nog gnällt om det.
 
Ja det här Bergen inlägget kommer imorgon. Haha det var lite bilder som togs och allt för mycket som hände så det blir en snygg kortfattad story. Inte för att jag tror att nån tycker det är speciellt intressant men det har vart en höjdpunkt denna månad och några fler resor blir det inte innan sthlm.
 
Har ett mega projekt på G och om allt gåt i lås kan jag avslöja det inom ett par dagar och DET mina kära är spännande!!
 
Har brutit mitt shoppinglöfte. För andra gången (första var i Bergen). Smäll på fingrarna och fy fy fy. Eller, hehe, jag är meget förnöjd med mina inköp och skulle aldrig i livet lämna tillbaka dom. Idag köpte jag alltså en ombre tjocktröja från Kappahl, en basic svart långärmad tröja från HM och två t-shirt behåar från Kappahl. Kort och gått, bara saker jag verkligen behöver.
 
Off to work. Yahay...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0