Hej då.

Gud så mycket tid man får över till att bara tänka på massa saker när man går hemma hela dagarna. 
På jobb och utbildning och pengar och framtid och resor och mål och sushi och kläder och lägenhet och godis och sommar. Och framtid och nutid och dåtid.
 
Jag har iallafall beslutat att sluta blogga för en stund. Det startade en majdag 2009 i Mo i rana där mallan bodde för tillfället. Idén var väll mest att hon skulle läsa min blogg och jag skulle läsa hennes. Och så var det i ett halvår tills bloggen blev en reseblogg och sen har det rullat på. Men nu, en januaridag 2013, kände jag att det behövs en paus. Jag vet inte riktigt varför, kanske ska hitta ett annat sätt att vara kreativ på. Och funkar inte det så kommer jag tillbaka!
 
So long suckers! Nee, vi hörs kanske snart igen. Nu är det ju en chans för sverige kan börja ringa till hit, så jäkla dyrt är det inte! Och hälsa på är helt okej det med!
 
Tack och hej för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0