Kliar i fingrarna.

Håller på att handla lite saker (läs skor. och kläder) från internet mitt i all denna sjukdom slash vila stadiet som jag befinner mig i. Har också pratat i telefon hela morgonen med Anna sen Hanna sen Sara. Börjar friskna till här och känner mig sällskapssjuk och lite rastlös. Men jag ska vila till mig hela vägen fram till söndag och DÅ ta en tur till puls för att starta mitt träningsår. Jisses vad jag kommer samla på mig energi. 
Har även kollat flygbiljetter till sthlm (28 februari), oslo (11 april) och berlin (obestämt datum). Ho ho massa att se framemot, likey likey.
 
Är inte mina nybeställda skor fiiiina?! Och min tröja?! Och mina byxor som jag inte hittade någon bild på.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0