Min lediga helg.

Och så äntligen har min kära vän och frisör , Jerry, fått ta till saxen i mitt hår.
För första gången på tio år tog jag mod till mig och klippte lugg. And jesus, It looks great! Jerry, Im proud!

                                             




Hängde i den högra sidan av lappland i helgen. Vars världens värsta dialekt befinner sig som man även kan höra i Mammas Nya Kille (inge ont om programmet). Körde en snabb visit fre-sön där jag hängde runt with the Gay people, Conny och Jerry! 

Singstar, champagne och alldelens för mycket schlager stod på menyn!

Trodde att Mamma Malin skulle infinna sig på plats ute på havsbadet men hon hade flytt sin kos tillbaka till Mo I Rana. MalinMalle, se till att höra av dig så fort du vet när du entrar Kiruna!!

Hursom är jag nöjd med helgens äventyr. Reunion från sommaren -06 (minus Jossan) har gjort sitt för den här sommaren men det kommer att infinna sig nya stunder, platser och ställen där familjen Hoppukka återförenas igen!







Kommentarer
Postat av: Malinmalle

2009-07-17 @ 09:40:17
URL: http://jagvillhetamel.blogg.se/
Postat av: Malinmalle

du passar verkligen jätte bra i lugg! Skit snyggt!! kommer den tredje men du är väll på gotland då så du får höra av dig när du kommer till kiruna =) men jag är lite nyfiken på hur det går med ja, du vet vad wå du kan ju draa iväg ngt sms med uppdateringar ngn dag!! puss og klem

2009-07-17 @ 09:43:29
Postat av: Soffling

Well thank you :). nej, nej inte ska jag till gotland. cissi drog ju dit idag och ida åker i början på augusti. jag blir kvar i kirko så vi syns ju här!!

2009-07-21 @ 02:41:41
URL: http://soffling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0