Let me present for you...

En rundtur i mitt nuvarande hem på min nuvarande gård som ägs av min familj:

"Hej och välkommen till kauppinen! En liten genväg mellan Kiruna och Jukkas. Den är ca 2km lång och är kantad med hus till höger och vänster." Invånarantal:

  • Vuxna: 2st (jag är inte inkluderad eftersom jag inte är bofast)
  • Barn 8-17år: 47st
  • Barn 0-8år: 22st
  • Hundar: 101st
  • Katter: 8st (vi äger fyra)
  • Pensionärer: 0st
  • Socialt handikappade: 5st
  • Leastadianer: 15st (stämmer ganska på pricken)
  • Indianer: 0st
  • Shit Creek Kauppinen MC: 5st
  • PMS Kauppinen: Ett par stycken
  • Sofia: 1st    



Här bor jag. Har nästan gjort det helt själv. I varje fall baksidan. 
Min mamma gillar att plantera blommor, massa blommor, och hon har fortfarande inte gett upp hoppet om att det ska växa i Kiruna. Så nu står det en massa gröna plantor runt min stuga!

Bilder på skitabäcken kommer att läggas ut...





Kommentarer
Postat av: Malin malle

hahaha, du är rolig sofia! Jag saknar dig

2009-06-30 @ 10:02:38
URL: http://jagvillhetamel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0