Min vän Ida Kerstin Josefin Wikström och jag

Min vän, född Ida Kerstin Josefin Wikström, och jag har spenderat två timmar med att käka smörgåstårta och disskutera hur gått te egentligen är! Josefin, som hon kallas i folkmun, har gjort desperata försök att hjälpa mig med bloggens utseende. Tyvärr är hennes tålamod inte så starkt när hon ska tampas med mitt IQ låga datakunnande så hon gav upp ganska fort. Än är bloggen inte klar men väntas bli det till år 2033. Håll ut kära, kära läsare!

Igår tog tvillingarna studenten. Jag stod och bölade över det bittra faktum att min student aldrig kommer att upplevas igen men försökte ändå hålla god min och vara glad för deras skull. Efter fem bitar tårta, ett glas champagne och tal till höger och vänster så tog jag min 299kroners fullpackade väska och begav mig till la city för att drunkna i minttu och persiko cider. Pre-partade på porfyren, mötte upp linn och drog sen till littleAnton där pre-partyt fortsatte. Klockan tolv entrade vi Arran (stans för tillfället enda öppna danslokal) där det blev dans, prat, kramandes, cider, prat, dans, toalett, luftpaus, kramandes och sen äntligen hem. Tack Zorre för skjutsen!!

Ska nu övertala Linn om att vi ska köra ännu en händelserik kväll. Det finns fortfarande nya ställen i Kiruna att utforska, nya folk att möta och nya drinkar att förtära! To Infinity And Beyond Folket!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag heter ju Kerstin Ida Josefin och inte så som du blandade till det ;-) Men bloggen blev ju najs, bra att jag hade kvar mallen! To Infinity And Beyond!

2009-06-13 @ 16:25:36
URL: http://wikstr0m.blogg.se/
Postat av: Malin

Vilken fin blogg du har, skit också.. mycket finare æn min!!

2009-06-14 @ 16:20:31
URL: http://jagvillhetamel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0