The End

Ojoj. Räckmackan och Bananskalet skiljs nu åt efter 5 månaders intensivt resande. Jag kommer nog inte ens att komma i närheten av ett lika bra bloggavslut som Elin, och anser därför att ni borde läsa hennes inlägg både en och tre gånger. Det är en underbar förklaring på en underbar resa med en underbar vän!!

http://www.resdagboken.se/Web/Apps/Diary/EntryPresentation.aspx?id=234&epslanguage=sv&tid=370452&eid=2334565&uid=194654

Om några timmar är jag påväg till sverige. Min stora väska blev döpt till Kerstin och den lilla till Lazy George Jr (Lazy George, den äldre, blev begraven på hermosa beach) och vi tre ser fram emot att komma tillbaka! Tjohej för minusgrder och snö!

Jaha mina läsare. Nu är resan slut och behöver därför inte fortsätta erat imponerande uppdaterande på den här bloggen. Den kommer fortfarande finnas kvar och inlägg kommer att spruta in men det kommer handla om mindre väsentliga saker!
Tack ska ni ha allihopa!!

to infinity and beyond :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0