Frekking cold.

I tisdags var vi i luleå över dagen för mellandagsrean. Jag menar, vem åker inte 40mil för kläder och lite sushi?
Jag och Geir i pappas trevliga arbetsbil med två säten och ingen stjärtvärmare. Det var för sabla kallt men väldigt fint efter vägarna. Vi stannade till i skaulo för att käka medhavd briemacka och dricka loka päron och försökte med en bild på mätaren men kameran var lite i strejk pga kylan så den blev rätt suddig.

Stress, kallt, mycket folk men ett par byxor och en tröja rikare för min del och en jacka för Geir.
Vi hann hälsa på Sara på Vero Moda också.
Helt ärligt var det sushin som lockade mest så 16 bitar senare för mig och 14 för Geir, så åkte vi hem.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0