The bird is the word.

Dagens googlemission: När kom egentligen facebook?
Svar: Mark Zuckerberg grundade The facebook i januari 2004. I slutet av 2006 öppnades Facebook för alla personer med en giltig e-mail.
Men gud vad tråkigt det är att vara ledig. I en hel vecka har jag inget inplanerat, inget speciellt att göra och alla jobbar! Försöker därför ge missions åt mig själv som "Sofia idag ska du nog köpa strumpor" eller "Klart du ska gå till banken för femte gången den här veckan" eller "Kanske du ska vika kläderna i garderoben en gång till". Vad har man en fritid till för jag har tydligen glömt.
Jag vill börja samla på något. Eller skaffa en hobby. En hobby är nog bättre för jag har inte plats med samlarobjekt. Inte ens frimärken. Så jag googlade Hobby:
En hobby är en aktivitet man utför på sin fritid för nöjes skull.
Jaha så det ska vara en nöjes-aktivitet. Aktivitet och nöje. Jag har en liten lista:
-Börja göra hampasmycken igen.
-Lära mig ett språk på CD.
-Bygga ett bord. Eller en stol.
-Mixa kasettband.
-Göra batiktvätt på trista kläder.
Frimärken är inte en så dum idé ändå.
Notebooklover:
(varning! chickflick scen)
http://www.youtube.com/watch?v=kTLDLWhgV1c
28 dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: Systra din -acirE <--

En hel ledig vecka, då hinner du komma hem (= Komma hit, åka forsränning, haika eller något annat... Eller bismark, disney filmer och choklad* Tycker hampa låter som en bra ide, plus att du borde börja måla igen! Så beställer gärna egengjort i 20 års present, smycken och tavlor! Hoppas du har det bra Nu :0)

2010-06-17 @ 22:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0