3 in 1.

Nu när jag jobbar, moa jobbar och petra jobbar så har huset fått nya rutiner:

Jag går till jobbet klockan elva på kvällen medans moa och petra kollar ännu ett avsnitt av greys, one three hill, gossip girl osv osv. Om petra jobbar tidigvakt så drar hon till jobbet halv fem på morgonen. Jag kommer hem vid åtta och då är moa påväg att vakna upp och går till jobbet vid 10. Petra kommer hem halv tolv eller, om hon jobbar eftermiddag, drar till jobbet innan två. Jag sover till fem och då har moa kommit hem ifall hon slutar tidigt. Jag kliver upp, äter, kollar datorn och klockan blir sex. Oftast slutar moa sex så då kommer hon hem och drar på träning eller lagar mat. Jobbar petra sent kommer hon hem vid nio och två timmar senare drar jag på jobb igen medans petra och moa kollar ännu några avsnitt av greys, one three hill, gossip girl osv osv.
Jag får ont i fötterna och fettigt hår av att jobba vilket betyder att jag måste lägga pengar på ett par ordentliga skor och börja duscha oftare. Det suger.
Men jag gillar att få lön.
Jag har insett att bilder och en massa smileys kryddar blogginläggen (alla toppbloggar har det!!) så ni kan fetglömma smileys men få en bild.
Jag vill ha en minigris. Synd bara på att dom inte är så mini när
dom växer upp men jag tänkte ge
den till mamma i julklapp sen så hon slipper
tänka på julskinka till 18 pers nästa år.


Idag fyller Isse Pisse 2 år. Happy B-day my baby!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0