Älskart!

Fantastisk, fantastisk, fantastisk helg! Mötet gick hur bra som helst men jag väntar ännu en vecka för att lätta på trycket och berätta vad det är som försegår.
Jag slog ner min packning hos Ida den här gången och det var dödskul. Hennes toalett är lika stor som resten av lägenheten och det tyckte jag va kul.
Hängde på stan 70% av tiden, klippte håret, träffade Hanna och Simon, Michel, Jerry och Ida såklart.
Gjorde av med mycket pengar men allt var värt det, dansade på Berns med Michel + vänner och det var fantastiskt, fantastiskt, fantastiskt!
Lovade att ta bilder hela helgen men vet ni vad, det hände inte. Måste betyda att det var alldelens för roligt!
Här har vi gamla bilder på gamla vänner istället!
Wonderful

Kommentarer
Postat av: ida

vart har du hittat dem gamla bilden?

Som min kompis ella hade sagt, "sofia blev bra, du blev hm,.. okej"

ser fram emot er ankomst!!!

2010-11-19 @ 20:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0