Det närmar sig.

Det är mycket som är på inngång nu. Jag åker till stockholm om tre timmar, jag har 14 arbetsdagar kvar men slutar om 27, åker till sverige om 29 och det är jul om 43.
På ett oförklarligt sätt så kommer jag sakna jobbet. Alla stamkunder ha börjat säga hej då till mig och i måndags fick jag min första julhälsning och i tisdags kom en kund in med två julmust på burk. Han hade varit i sverige och vill ge mig en present "alla svenskar gillar väll julmust?". Ja det gör vi!
Okej, uppdateringar kommer om helgens bravader när jag återvänder på söndag. Håll en tumme eller två för mig för imorgon avgörs hur min framtid ser ut det kommande två åren.
Peace & love

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag håller alla tummar jag har!! :) Men sorgligt är det! Vet inte hur jag ska klara mig utan dig...

2010-11-11 @ 13:26:46
URL: http://pbjelke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0