Sover.

Från Torsdag åtta på morgonen till skrivande stund (söndag 22:00) har jag tillbringat 51/78 timmar i orörlighet framför tvn i soffan eller sovandes i sängen. Det övriga 27 timmarna har jag jobbat. Så totalt har jag gjort av med 103 kcal (upp från sängen, två gånger påväg till och från toaletten och två gånger ner till bilen för att åka 480m till jobbet) och lagt på 9025 kcal (34 pizzor, 6 kilo godis, 11 liter cola och tre bananer).
På torsdag kväll åker jag till sthlm för att hälsa på folk och... GÅ PÅ INTERVJU TILL MIN SKOLA!!
Jisses amalia. Om jag får goda nyheter kan jag senare berätta vad, vars och när jag ska börja. Om jag inte kommer in så låtsas vi om att detta inlägg aldrig har skrivits.
Kommer tillbringa helgen där så det ser jag fram emot.
Nu ska jag göra av med 10 kcal till och åka till jobbet.
God natt till er, god morgon till mig.

Kommentarer
Postat av: Malinmalle

Haha, du är rolig poffa! Jag håller tummarna att allt går bra! Miss u cutiepie! Ida har lovat att ni ska ringa mig när du är där så vi kan prata alla tre!! puss och kram

2010-11-11 @ 09:20:14
URL: http://malinlexvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0