Yesbox.

Avslutade nattveckan klockan åtta imorse men kunde inte sova så jag var vaken och gick på stan med helene istället. Jag har egentligen köpstop big time men fick med mig ett halsband hem ändå. Det kostade bara 80kr...
Har börjat innse mer och mer att jag faktiskt ska börja plugga snart. Med det finns det tusen bra saker och några få dåliga, bl.a att leva på fattigmanns lön. Så därför njuter jag och lever rikemann mina sista 48 dagar.
Jag gillar fortfarande vintern (all heder åt den) men för ett år sedan så var jag på andra sidan jordklotet och tankarna förde mig dit idag. Så jag bestämde mig för att gå igenom alla bilderna från resan och vilken nostalgitripp!
Vi kör det svart och vitt för att få en "vinter" känsla.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Sicken gråt-låt.. Fan va jag längtar tillbaka<3

2010-12-29 @ 23:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0