Hjälp!

Nu har jag sagt upp mig officiellt från jobbet! 8 dec är sista arbetsdagen!
Så snart är det dags att boka hembiljetter vilket betyder att det snart är dags att packa. Tänkte göra en snabb översikt av allt jag äger. Den "översikten" höll på i två timmar. Nu står jag i röran av 14 par skor, fem jackor, 16 par byxor och jag orkar inte ens räkna igenom tröjor, klänningar, tirsor mm. Alla jävla strumpor tar upp 20% av väskan. Så vad gör jag?
Kan ingen snäll kirunes komma och hälsa på snart? Någon som har lust att ta med sig 14 par skor tillbaka till kiruna? Jag väntar med iver på svar!!
Mitt världsproblem. Check.

Igår bjöd Petras pojkvän (han är helt ny förresten! Bara två veckor gammal, en färsking i gänget) oss på middag. Hemmagjord pottimos med köttbullar och någon ärtstuvning. Det var svensk middag hela vägen (utom stuvningen). Han hade tillochmed kommit ihåg lingonsylt. Bra jobbat Mange! Fem av fem guldfirrar.

Kommentarer
Postat av: Petra

Det gör inget om du lämnar dom bruna till mig :P Å hörrö det är faktiskt TRE veckor! ;)

2010-10-19 @ 22:33:19
URL: http://pbjelke.blogg.se/
Postat av: Petra

Du kan lämna dom bruna till mig tack! :) Men hörrö, han är faktiskt 3 veckor! :P

2010-10-19 @ 22:36:15
URL: http://pbjelke.blogg.se/
Postat av: ida

Dax att rensa ut vans från 2003?

Eller posta hem dom...

2010-10-20 @ 13:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0