JAG ÄLSKAR SNÖ!

Med tanke på att jag bara fick avnjuta totalt tio dagar förra vintern så är jag överlycklig nu när första snön kommit.
Petra hade gjort en topp-tio lista över bra saker med vintern men bara kommit på fem. Fem dåliga dessutom.
Så jag gör en egen topp-tio lista
Topp tio bäst med vintern:
  1. Snö
  2. Snö
  3. Julmust, påskmust
  4. Alla högtider! (jul, nyår, påsk, min födelsedag)
  5. Man behöver aldrig svettas. Jag gillar att klä på mig.
  6. Det knarrar läskigt under skorna.
  7. Vinteraktiviteter, oh yes!
  8. Snö
  9. Kylan, ja jag gillar den!
  10. Den varar längst av alla årstider!
Hörde att det var -12grader hemma. Här är det bara -3. Boring.
Jag närmar mig ett beslut om vilket datum jag kommer hem. Har kommit fram till någon gång efter 15 dec. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0