Kanelbullensdag!!

Mamma fyller år och det är kanelbullensdag! Ska ställa mig i köket om ett par timmar och baka till ett helt gäng.
Igår vaknade jag upp med svid i halsen så jag har lite problem med att få ner saliven. Men det går ganska bra att spotta ut den också. Det är första gången på ett år som jag har halsont. Jag blir inte sjuk. Det här går över imorgon.
Dexter säsong fem har äntligen kommit! Ett problem är min otålighet med att vänta på ett avsnitt varje vecka. Så istället (jättesmart?) väntar jag till november och kan kolla hundra stycken på raken.
Så Chuck står på listan istället.
Har skaffat mig ett tredje jobb på en bemanningsfirma. Det är en kompis som driver det och vi gör allt ifrån blanda cement till hänga upp reklamskyltar. Jag tror dock att han mest betalar mig för sällskap eftersom min hjälp mer går ut på att prata.
På fredag kommer Hanna och Simon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0