My whole day.

Igår:

Klev upp lite efter nio och njöt av värmen från elementen som vi äntligen beslutat att sätta på. Annars har det varit på med tjocksockar och ullkofta så fort du lämnar sängen.
Åt frulle. Två mackor med ost och skinka plus gamla söder te med honung. Jo föresten min svaga hals är fortfarande svag. Jag fick aldrig en snabbkurs i att harkla när jag var liten så slemmet kommer aldrig upp. Tips på vad man gör åt det problemet?
Hängde framför teven. Kollade "Jon and Kate plus 8", "Unga Mödrar" och "Oprah". Det är inte jag som bestämmer TV tablån och på alla andra kanaler var det norska nyheter eller TV-shop. Surfade runt lite på nätet för att få inspiration till mitt hår. Fick några ideér och ska bara fatta beslutet. Låta håret vara eller göra om det?
Klockan blev elva och tråkigt var bara förnamnet. Drog ner till Carlings och hängde lite. Låtsades att jag var på prao.
Sen kom Helene också ner dit så vi bestämde oss för att ta med kameran och fota hösten!
Jättetråkiga bilder ja.
Men gissa vad! Efter bara en halvtimme så kom vinter istället!
Så mitt i allt bestämde jag mig äntligen för att ta mig till gymmet efter tre veckors uppehåll (ursäkter: jobbat dubbelt, varit förkyld, kulare att äta godis). Mitt träningskort låg längst bak i asken. Inte bra. Tillochmed 70-åringarna hade varit där oftare än mig. Well, well.
Försökte sova middag efteråt men det gick inte. Lagade istället köttbullar med mos och hamnade i paltkoma.
Försökte sova middag igen men var dödsfull i magen och hade cravings på 7up. Så Geir köpte 7up och jag drack upp den. Sen började jag jobba elva.
Kom till jobbet och kom på att vi alltid jobbar två på onsdagar men den ena slutar klockan fyra. Så jag bytte bort mitt åtta pass och traskade hem kvart i fyra på morgonen i 3cm snö. Lovely.
Day End.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0