Internet problemo.

Jag smyglånar "jejjes" internet som är trögare än trögast. Det här inlägget kommer ta minst en timme. Det här borde vara fixat men bredbandbolagen suger kråka.
Updates:
Jag fick min roskildebiljett på posten i fredags, det är lycka på en papperslapp!
Malin kunde inte ta sig hit lagom till Dropkick så biljetten gick till en lycklig Michel istället.
Lägenhetens soffa invigdes av Saga i måndags.
Nu är exakt allt från andra lägenheten flyttat och den är urstädad. Vi hade en mardrömsfärd genom sthlms innerstad med en lånad minilastbil från statoil. Hujja.
Idag börjar jag deala poker på krukan (där även michel jobbar).
Det är toppen att kunna gå till skolan!

Kommentarer
Postat av: Sara

Visa bilder på lägenheten nu! Åh, vad spännande!

2011-04-01 @ 16:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0