Payback.

Förra fredan kom Petra och Magnus till stockholm för att hänga runt med mig och Geir en helg. Det var ett tajt schema som innehöll jobb och skola för mig, gröna lund, sushi, ölkväll shopping och gud vet allt.
Så vi möttes upp vid slussen på fredan runt lunch och skulle ta båten över till grönan. I kön till biljettluckan så är det helt plötsligt någon som knuffar till mig och bara går rätt förbi, vänder sig om och det är MISS HANNA FUCKING MONTANA STENQUIST!!!!!! JAG DOG! Tårarna sprutade och kramarna var tajta. Kära, kära Petra hade styrt upp allt så att Hanna skulle kunna vara med oss en dag i sthlm och sedan hade jag äran att få henne som sovgäst hos mig!
Så nu fick jag igen för alla gånger jag gett henne hjärtinfarkt.


Kommentarer
Postat av: Petra

Tack för en superhelg! :)

2011-08-21 @ 21:16:09
URL: http://pbjelke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0