Summa sumarum.

Ja här händer det ju inte mycket.
Limpan var här i helgen och tvillingarna stannade kvar till lördagen för att vi skulle hinna med utgång på fredagen.
Det var självklart dödskul!
Dagen efter låg vi i ett bakisrus till klockan tre. Efterföljden blev julklappsinhandling och jag blev med en skinnjacka! Yay! En gammal vintage räv som blivit ihopsydd av tre andra jackor. Jag har aldrig varit så kär i en jacka och jag har aldrig betala så mycket för ett klädesplagg förut (inte inkluderat vinterjackor). Hela tusenlappen gick den på.

Nu är darling här med mig och vi städar ut lägenheten. Klockan sex ska vi förbi Sangria sista gången i år och sen åker tåget hemmåt klockan nio. Så ca 14:00 får gärna en fet bil stå och vänta för vi har 5 1/2 väskor, två IKEA säckar och två sopsäckar. Hjälp. Geir har gett mig köpstopp ett helt år.
P.s skolavslutningen ägde rum idag och det var mys. Jullunch med diplom utdelning och produkttävlingen avslutades. En etta, tvåa och trea utseddes och jag hamnade på tredje plats. Whii en hel väska med produkter till mig!


Hej (snart) Kiruna!

Kommentarer
Postat av: Malinmalle

Dags att uppdatera nu!!! Gott nytt år by the way! puss

2012-01-01 @ 22:44:36
Postat av: Malinmalle

Dags att uppdatera nu!!! Gott nytt år by the way! puss

2012-01-01 @ 22:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0