Kött!

Whio jag gillar min fredag.
Idag hade vi spa-dag med modeller som fick huvudmassage, inpackningar och en någorlunda stylad frisyr. Ida hoppade av denna upplevelse för att bege sig mot kallare breddgrader så Geir fick vara inhoppare.
Efter skolan drog vi ett gäng och lunchade på Grill. Inte ofta som kött serveras i det här boendet så där högg vi in på buffén!
Det är visst bara Anna (blondin till vänster) och Ebba (icke blondin till höger) som hamnar på mina ta-foton-av-klassen-bilder.
Jag och Geiran har gett upp hoppet om 3D filmer som inte är animerade så vi ska faktiskt gå på disneys nya film Trassel ikväll! Det är tretton år sedan jag såg en tecknad film på bio.
Innan det, middagslur och middag. Oh yeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0