Nämen!

Igår efter att Geir dragit på spelning, jag har borstat tänderna, skypat och slagit på en film för bedtime, då ringer Daniel Voinier! Ett oväntat besök elva på kvällen som resulterade i en övernattning på golvet för hans del. Daniel bidrog med öl och sin mustach som bara han hade glädje av.
Datorn lades upp mellan oss båda och vi fortsatte där jag slutade. Like old times back in Åre. Jag och Daniel i samma säng med en film på lagom volym och tillräckligt med avstånd ifrån varandra så att inga kroppsdelar nuddas! Härligt.
Daniel har blivit stooor.

Kommentarer
Postat av: Mr. Stor

Vi får göra det snart igen. Kanske en resa ihop? Du glömde påminna mig om att påminna dig med :(

Gissa vem jag ska träffa på fredag? :)

2011-02-17 @ 02:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0