Mix-day.

På skolan idag hade vi teori och sen föreläsning. Jag skaffat mig en ny idol till min samling. Johan Hellström, nuvarande VD för Björn Axén. Aldrig tidigare har jag varit på en mer inspirerande föreläsning. Av med hatten och stående ovationer! Fram med saxen, här ska det göras karriär.

Efter skolan drog jag och Linnea till East Street där vi skulle piercas. Det slutade med att bara Linnea gjorde det och jag får vänta tills jag bestämt mig vad det är exakt jag vill ta hål på egentligen. Två sönderklämda händer och några andövningar senare kom en nöjd Linnea ut ur butiken. Och lika nöjd var jag som hade haft en härlig dialog med piercaren och frågade på om allt mellan himmel och jord.

...och sen åt jag och Geiran sushi på Ming Garden (som börjar bli vårat stammis hak).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0