På fast mark igen.

Hej hå, jag lever. Vi lever!!
Efter dagar som vi drunknat av alkohol, en dag av regn, en dag av ostsås, fejksnö, sol, konfetti och massa annat, så är jag tillbaka. I sthlm.
Roadtrippen avstyrdes av vissa grunder men vi är glada att vara tillbaka. Nyduschad och fint väder!
För er som inte uppdaterar er på fejjan utan här istället (tack, tack) kommer Roskilde 2011 i bilder. Men faktiskt, ord beskriver nästan händelserna bättre.
Bra väder denna kväll.

Det närmaste jag kom en dusch.

Roskildes längsta spoon ever!!!
Vi var där, vi spoonade, vi gick till historia.

Lille, lille pojkarna. Victor, Joseph... tack!

Fetsnygg trio.

Här hängde vi mycket på nätterna. När det var lite mera folk och befolkad scen.

Iron Maiden.

M.I.A (i mitt hjärta)

Publik, ja.

Jag älskar festival.
Kan även tillägga att jag numera förstår flytande danska. Något som förvirrade mina vänner. Wow, nu är det bara finska som saknas av nordens språk. Sara Öskog, det får bli din uppgift!
Tack kära, fina, fantastiska, superhjältar ANNA och ELIN för att vi fixade allt så satans bra. Längtar efter en come back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0