SOMMARLOV!

Hej hopp, första gången jag ska ha sommarlov sen nian.
På riktigt, utan extrajobb och grejjer.
Vi avslutade skolan igår med fina ord, goodie bags och smörgåstårta.
Inga blödiga tårar, vi är tillbaka om sju veckor.
Sen kryddade jag och Anna upp kvällen med vin och middag hemma hos mig som senare ledde till grönan och Kalle Baah.
Gahhhh! Det var alldelens för länge vi sågs senast!
Älskar att Governor gjorde ett gästspel. Hej på dig igen, det var också länge sen sist!
Och en öl var tvunget att förtäras efteråt på de baser där Michel självklart var på plats. Där ölen finns, finns alltid en Michel.
Och så bytte vi en cigg mot två kanelbullar.

Om fyra timmar dock är det nya tag med en ny konsert. FLOGGING MOLLY!!
Om en timme droppar förkröket in, om tre timmar väntas kalas och om åtta timmar hoppas jag att vi är hemma och sover.
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0