Updates.

Konstig biverkning har kommit krypande. Vaknar upp varje natt, olika tider, och är dödspigg. Igår vart det kvart i fem och då ides jag inte somna om. Så kan det gå.
Har varit min kortaste skolvecka hittills (ledig mån-tis) men väldigt innehållsrik. I onsdags hade vi egen hårvård och jag klippte rak lugg (har haft en konkav tidigare), färgade hela håret 2 nyanser ljusare och färgade sen en decimeter av topparna ytterligare ett steg ljusare. Döds bra, tack Joy!
Torsdag hade vi vårt första prov om huden, började klippa gradering och fick träffa den andra halvan av Björn Axén: Mr Peter Hägelstam. Ännu ett geni inom sitt yrke.
Han berättade om sitt liv och gåshuden gick inte ur kroppen. Vilka förebilder vi har!
Fredag fick jag äran att vara assisten till just Peter och en föredetta BAA elev som heter Pia. Dom höll uppsättnings kurs för make-up artister och andra frisörer. Herre min skapare vilka kreationer!
Efter det träffade jag och Geir tvillingarna och Ludde i kungshallen, snackade bajs, åt sushi, dom åkte hem, vi åkte hem. Intensiv middag på 90 min.
Och idag har jag haft praktik på Urban igen fast det är lördag! Mycket, mycket trevligt!
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0