Update.

  • Jag har blivit gräsänka igen i två veckor.
  • Me coming home! Torsdag morgon rullar tåget in och flyget lyfter tillbaka på måndag. Hej Kiruna.
  • Jag har varit på en ny praktikplats. 2 av 5 fiskpinnar.
  • Hannah Montana var på snabbvisit igår. Vi gick på fotografiska och det var grymt. Drog en lunch på (?) och efterrätt på 7eleven som var grymmare.
  • Kommit in i gamla vanan skola, jobba, praktik. Det här fortsätter fram till på måndag såå... utgång tisdag anyone?
  • Tycker att det är tråkigt att laga mat numera så jag lever på soppa och smoothie. Färdigköpt. Och mackor i mängder.
  • Inte nog med att jag är gräsänka och jobbar hela helgen, det är dessutom ingen i sthlm. Är det möjligt?!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0