Jag kan inte sova.

Så passar på att rapportera om min dag. Petra gillar att jag skriver mer nu så jag fortsätter i samma spår.
Idag klev jag upp nio och gjorde frukost. Sen pratade jag med Conny i telefon som var ett hysto för att han tydligen försökt ringa sen sex på morgonen och jag inte hade svarat. Retard.
Vi bestämde möte tio sharp på scandic malmen. Det var dags för vin!!
När vi däremot möts upp med pussar och kramar för att sen entra malmen är det tydligen ALKOHOL SERVERINGSFÖRBUD INNAN KLOCKAN ELVA!! (jevla sverige)
Jahapp så vi promenerara till gamla stan där conny bli kär i ett fik så vi sätter oss och väntar på det magiska klockslaget, conny med en räkmacka i mun och jag med en citron cheesecake.
2 roseglas senare är vi lite runda och börjar vårt shoppingäventyr. Först ut åhlens där jag köpte en klänning och fransar och conny körde på sololja och after sun. Han hänger på solarium.
Efter det gick vi till weekday och här börjar jag bli svamlig. Conny köpte två par byxor och jag en till klänning som jag knappt orkade prova och nästan en tshirt som jag inte minns riktigt om den var fin så den får jag titta på nästa vecka.
Vid det här laget hade jag en gravidmage av urin så då blev det donkens dass som fick ett besök.
Sen gick vi till american apparel där conny köpte knästrumpor (som tydligen är raffset för män). Efter det skulle vi dricka mer vin men då insåg vi helt plötsligt att stan är översvämmad och det är typ första advent så det står tomtar och hästar överallt och barnen bara sprang omkring och skrek. Så det blev donken. Igen.
Klockan fjorton åkte jag till jobbet och blev lite bakfull men sen kändes det bättre och nu är jag hemma. Ska försöka sova. Over and out.
P.s kan man dö av julmustförgiftning?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0