Writing.

Men gud jag sov middag precis och det har inte hänt på flera veckor. Jag drömde att jag dödade ett par kinestvillingar med kniv som försökte bryta sig in. Sen bluffade den ena bara och dödade mig istället. Då "vaknar" jag upp och ser att fel lampor lyser (inte som innan jag somnat) och att massor av grejjer är upp och ner. Sen vaknar jag på riktigt och insett att jag sovit i nästan två timmar. Skönt.
Nu äter jag bellerina pepparkaka, dricker julmust och kollar på min fina julblomma jag köpte för 15kr idag.
Och så har jag julfilmer på nedladdning.
Imorgon ska jag gå i skola sen jobba, på lördag ska jag hänga på stan med Conny sen jobba, på söndag ska jag på julmarknad på skansen med Mallan och Isolde som är här och på måndag är mitt STORA frisörprov (gesäll del. 1).
Lite text som omväxling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0