Nu börjar hösten.

Igår körde jag och Conny afterwork. Premiär för mig. Så satans lamt att det inte skett tidigare.
Torget är min nya uppenbarlse. Bara att dom representerar ett ställ på ca 40kvm med 3m höga speglar, en kristallkrona på snurr, musslor för under tvåhundrakroningen, SAMMETStapeter, frozen drinks, porrbelysning och (faktiskt) trevlig personal så är jag såld. Jag vill bo där.
Under vår trevliga gathering så hann vi bland annat styra upp helgen och framförallt nästa helgs bravader! För nästa helg är jag ledig HELT IFRÅN ALLT tors,fre,lör,sön (nej jag kommer inte hem).
Så schemat blev något som följande:
  • Tors: Inköpandet av kostymer inför halloween, afterwork på Torget.
  • Fre: Ost, kex, vin, drinkar, parma, snittar, lax och tandpetarrätter hos mig och sen öl, vin, drinkar och cider på diverse uteställe.
  • Lör: Frossa i form av efterrätter och friterat med tillhörande alkohol, tentapub på KTH och vidareutgång om kräkreflexerna tillåter.
  • Sön: Brunch runt tolv, middag på patricia för halva priset and outgoing.
Not a superlame weekend direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0