150 knyck.

Snabb vecka, snabbare helg.
I onsdags var vi i Wella studion och permanentade damer. Det var kul. Våran hade varit hårmodell sen 80-talet.
I torsdags hade Urban by Björn Axén sin inspirationskväll  och jag, Anna och Linnea assisterade mellan 08-22. Wonder fantastic! Dom återskapande sin kollektion för det här året:
I fredags och jag runt med Simpa och Michel i filmfestivalens rackiga pick-up och kollade på när dom hängde upp afficher. Sen käkade vi å mongoliska då Simpa ersattes med Tina.
På kvällen åkte vi till Anna Ingler och hängde på hennes tak (she lives on skånegatan!). Första hemmafesten på evigheter. Supernice. När jag kom hem tre på natten passade jag på att rensa avloppet. En stark rekomendation att göra när man är full. Man tror att det går fort, lukten har man glömt dagen efter och avlopet fungerar. Yes!
Igår sov jag för länge, jobbade, kom hem, åt cheez ballz, sov.
Idag vaknade jag tidigare, äter cheez ballz och åker till jobbet vid två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0