Pace.

Hittade en smygkul bild på mig och Emma när vi var och hälsade på i london för ett halvår sen.

Jag lever mitt liv just nu i ett pengakåt stadie där jag jobbar mellan 4 och 6 dagar i veckan, går i skolan mån-fre och sover tisdagseftermiddagar som är min enda fria dag.  Jävla tjatade om mitt jobb och skola men det är tametusan det enda som existerar. Så så är det med det.
Dock...
Jag har event som faktiskt är inbokade och klara:
16-18/9= Saga kommer och hälsar på. Tokbränna pengar på kläder vi aldrig provar och kolla in The Arks sista spelning på grönan.
28/9-2/10= Äntligen! Åker till Förde för att pussas, kramas, tjejfesta (jävligt tjejigt) och leta praktikplats. Fingers crossed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0