Helgen gick.

What var det ännu en helg?
I fredags jobbade jag 10-17 och åkte direkt hem för att sova middag till klockan åtta. Jag är väldigt nöjd med min färdighet att kunna somna när, var och vilken tid som helst.
Sen åkte vi ner till stan för att handla godis till bion i två olika butiker. Viktigt att få till det perfekt när man ska synda! Och sen var det bio med Gertie och Peter i följetåg.
Ja jävlar. Det är topp tio bästa film och vinner helt klart i sin kategori. Se den. Go The Avengers!
Sen åkte jag och jobbade  23-04 och lyckades få skjuts hem som var jävligt tur för regnhelvetet hade kommit hit igen.
I lördags fick jag tre timmars sömn och var på jobbet nio sharp och där slingade vi och klippte Petra som blev bedårande och sen klippte jag Harald som blev glad för att hans virvel försvann och då blev jag glad med.
Men gladast blev jag när Petra kom förbi precis innan jag slutade och sa att jag kunde få ta hennes bil hem när jag skulle sova middag. Min kära, underbara vän!
Så jag sov middag och igen är jag väldigt nöjd med min färdighet, Klockan sex väckte Geir mig och då åkte vi till Petra och Mafnus som bjöd på tacos.
Vi såg film, The Awakening (jag sket på mig och skrek sönder halva lungan) och en långasam krigsfilm.
Sen gick jag till jobbet igen vid elva och jobbade till fem. Lyckades få skjuts hem igen, yes!
Idag vaknade jag till strålande sol och tycker det är tur att jag sov dåligt. Sådana här gulddagar måste man praktiskt taget vara vaken hela dagen för ingen vet när den kommer igen. Jag börjar dock jobba fem så min aktivitet blir att gå till Petra (som bor 45 minuters gångväg bort) och hänga på hennes mega terass en sista gång innan dom flyttar in i nya huset.
Så det var det. Snart blir det väll sommar och lite mer vardagsaction!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0